본문 바로가기

ENGLISH/POP SONG

Lauv - Never not 가사 / 해석

하단의 파일을 참고해주세요!

 

never not MV → https://youtu.be/VT_hLby9uSY

 

Lauv - Never not

 

[Verse 1]
We were so beautiful
우린 정말 아름다웠어

We were so tragic
우린 정말 비극적이었어

No other magic could ever compare
다른 마법들과는 비교할 수 없지

Lost myself, seventeen
방황했던, 17

Then you came, found me
그때, 네가 와서 날 찾아줬지

No other magic could ever compare
다른 마법들과는 비교할 수 없어

 

[Pre-Chorus]
There's a room in my heart with the memories we made
우리가 만든 기억들이 내 마음속의 자리잡고 있어

Took 'em down but they're still in their frames
마음 깊이 묻어두려 했지만 그 기억들은 여전히 선명해

There's no way I could ever forget, mmm
내가 잊을 수 있는 방법은 없어

 

[Chorus]
For as long as I live and as long as I love
내가 살아있는 동안 그리고 내가 사랑하는 동안

I will never not think about you
난 절대 너에 대해 생각하지 않을 수가 없어

You, mmm
너를

I will never not think about you
난 절대 너에 대해 생각하지 않을 수 없어

From the moment I loved, I knew you were the one
내가 사랑한 그 순간부터, 난 네가 유일하단 걸 알았어

And no matter what I-I do, ooh, mmm
그리고 내가 무엇을 하던간에

I will never not think about you
난 너에 대해 절대 생각하지 않을 수 없어

 

[Refrain]
What we had only comes
우리가 했던 일들은

Once in a lifetime
생애 단 한번이었어

For the rest of mine, always compare
나의 남은 인생 동안, 항상 비교될 거야

[Pre-Chorus]
To the room In my heart with the memories we made
우리가 만든 기억들이 내 마음에 자리잡고 있어

Nights on fifth, in between B and A
B
A의 사이에서, 5번의 밤들

There's no way I could ever forget, mmm
내가 잊을 수 있는 방법은 없어

 

[Chorus]
For as long as I live and as long as I love
내가 살아있는 동안 그리고 내가 사랑하는 동안

I will never not think about you
내가 잊을 수 있는 방법은 없어

You, mmm
너를

I will never not think about you
내가 잊을 수 있는 방법은 없어

From the moment I loved, I knew you were the one
내가 사랑한 그 순간부터, 난 네가 유일하단 걸 알았어

And no matter what I-I do, ooh, mmm
그리고 내가 무엇을 하던간에

I will never not think about you
난 너에 대해 절대 생각하지 않을 수 없어

 

[Bridge]
Didn't we have fun?
우리 즐겁지 않았어?

Didn't we have fun, looking back?
돌아보면 우리 즐겁지 않았어?

Didn't we have fun?
Didn't we have fun?
Didn't we have fun?
우리 행복하지 않았어?

Didn't we have fun, looking back?
돌아보면 우리 행복하지 않았어?

Didn't we have fun?
Didn't we have fun?
우리 행복하지 않았어?

 

[Outro]
We were so beautiful
우린 정말 아름다웠지

We were so tragic
우린 정말 비극적이었어

No other magic could ever compare
다른 마법과는 비교할 수 없어

 

가사해석.docx
0.02MB

'ENGLISH > POP SONG' 카테고리의 다른 글

UMI - Love Affair 가사 / 해석  (0) 2020.05.07
Etham - Purpose 가사 / 해석  (0) 2020.05.05
Alan Walker - All falls down 가사 / 해석  (0) 2020.05.01
Abir - Tango 가사 / 해석  (0) 2020.04.30
Ava Max - Kings & Queens 가사 / 해석  (0) 2020.04.29